15 July 2009

bile gagal melawan nafsuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

sejak 2 menjak ni aku nyer nafsu sangat baek.........terbaikkkk...dalam kepala aku ni dok pikir pasal makan je.....aku x lapo pon nak makan...ini kan pule bile aku lapoo..lagilah aku akan makan...susah betul la nak kawal makan....pagi heavy bfast..tengah hari nasi campur..malam kang kalo kuar ngan kekasih hati,makan lagi...camne la nak kurus.....bape bulan je lagi aku nak kawin weyy....tolong la aku!!!!!!!!


aku boleh jadi begini bila melihat
.
.
.
.
.
.
.




ini!!!!!




nampak x lemak kat bawah dagu aku tuh!!!!!!!!!



dan lagiiiii!!!!!!!!!!!



7 comments:

puan punyer said...

ngah series tolonglah diet......... x bleh tgk muker aokgini wehh.. tolonglah diet.....

fq said...

hahahahahah...
ish kak....
memg ckup berlemk da 2...
hti seng eh bnyk mkn?
jga kak...
t bju pgntn da x muat lak...

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ said...

sy pon sama ngan awk la...nafsu mkn skang ni membuak2....klu stress or tension lg sy mkn manyak...klu hepi pon mkn manyak gak...camna 2 kn??
hehehe!!
adoii...lg 4 bln lebey ja nk kawen tp still dok melantak x sedaq diri...muahahaha!!

farhanna said...

aiskk bek control slow2.. before jd lg teruk

lynadabesh said...

mmg riso ni..tp aku xberdaya......asal diet je..pas seminggu back to da normal style...melantak je....

gal wrote said...

kak lyna..SERIOUSLY, u NEED to diet!!! gggrrrr..tetibe nak marah! cover la ckitt...nafsu tu mmg mcm setan.. :)) chaiyok2 okey! kang bju kawen x muat??sp susah?? <--saje je nk takot kn!

lynadabesh said...

okok...akan ku usha sehabis daya....makan air je la pasni(sup)