27 August 2009

pengapit sayerr

baru jap td ym dgn nadia..dia suh sayer standby org lain..takut2 dia xleh nak jd pengapit sayer nnt.....trus cam rase panikkkk.....


saye n nadia....mek,mana janji2 manismu....

hahaha...rilek la..mcm esok je aku nak kawin...ader 7 bln lagi aaa....tp cammane pon sayer xde terpikir sape la yang sayer nak jd pengapit andaikata nadia btl2 xleh jadi...

sape ek..kaklong awal2 lagi bendera putih...ngn anak kecik dia lagi,ngn si otromen max lagi...camne tuh..nak2 si otromen max,ader dia menjerit biler nampak mummy die dok atas pelamin syer tu nnt..ishkkh...xboleh..kengkawan kat kampung smua dah dok jauh...sape ek....
housemate plak,kecik sangat..kang sayer pulak kena kipas dia,bukan dia kipas sayer..sorry ek huda..sape...sape...


mase keja ngn advance pact sdn bhd...
kak laily,sayer,nadia poyo


note:nad,i tau u bace blog i hari2(u yg bgtau td),jgn la xjadi ekkkkkk.....

5 comments:

puan punyer said...

cik Nadia semoga berjaya jd pengapit angah...... ngah klu susah sgt akoo suh habib jerlah.......hahaha rileklah lambat lg.......

lynadabesh said...

ELOK..... aku plak jadi tukang kipas dia....rilek la dulu...bia stress ms kawin br la mencabar

Siti Hajar said...

saya pun belum cari pengapit lagi..

lynadabesh said...

siti hajar:xpe..kalo majlis lambat lg msh ade mas nk pk ka...tp kalo lg sebulan mmg panik la

Queen said...

hur...lagi 60 hari nak kahwin..sape nak jadi pengapit saya nieyh?