01 December 2009

kembar 3???

mula2 received msg dr kie(suami lieha)aku igtkan dia salah tulis.."su da selamat lahir kan 2 puteri 1 putera"...aku pon cepat2 call kie..kie cakap btl la,diaorg saje surprise xnak bgtau kembar 3..

aku dari awl ckp ngn kie asik gelak je,kelakor plak rasenyer..bak kata cik yuyu"mak ayah kecik je,tp power!!!" sori lieha...tu la,penantian hampir 5 thn...pernah misscarriage,berkat sabo dapat skali 3..terer la ko lieha..kena nuntut ilmu ni kalo nak kembar...


lieha(mommy of triplet)yg kiri skali..yg kanan tuh aku,asha,ipah)


ni gmbr triplet..turutan dari kiri kakak,kak chik,adik(boy)..boleh tahan besa gak triplet ni...comel..dah mak comel kan...

lesu gak aku tgk lieha ni..suara pon dah lain..dia ckp mana la xlain,anak 3 woo...

kwn2 ek-smps spm 2000...fizah(bj kuning),aku(pink),rosma(plg kecik bj coklat),mak bapak triplet(bj biru sedondon),zela(bj pink)asha(plg comel).riuh rumah lieha ngn mulut ktorg


buai yang di reka oleh bapak triplet...

pix mak triplet haruslah lebih..

mereka di paksa ke rumah ku..hahahaha,kalo xdtg raye bl lg nak dtg kan.

tq asha lepak lelama umah aku..byk cite kan


suami isteri yang bahagia dok di sofa mak aku...

No comments: