01 March 2010

eh cukup ke..

saye berdoa semoga semuanya cukup walau tak perfect..cukup dr segi makanan utk tetamu,cukup souvenier,ckp tido,cukup bersedia,cukup berdebar,cukup dan cukup lg..
saye tak nak la tetamu yg datang nnt tak cukup makanan..xcukup souvenier tak pe lagi!!!

borang nikah setel{walaupon ade prob skit,nasib bkn saye yg anta..mmg takde experience utk debaran submit borang2 tuh..)baju nikah baru dapat semalam..mmg xpuas hati tapi kita kena redha..aku kurang bahagian INI,maybe aku lebih bahagian ITU.tapi,redha2 pon aku nak bebel skit..habis ujung tangan baju aku koyak..ni mesti kes mase nak buang beading2 tuh..pastu banyak sangat alasan masa nak siapkan baju ...banyak dari segi ape malas nak taip...kalo aku rajin taip nanti aku citer...so misi malam ni jahit je la beading bagi cacat2 baju tu terSOROK kan....arap glemer je tukang jahit aku ni,tp kerja dia aku kureng la....

nak tengok gambo baju aku????

xpayah la..sok2 pas nikah aku tepek la kat sini...wat masa skarang ni bia la...


rase malas nak tulis..nanti2 la sambung


5 comments:

Mrs Drac said...

dah dekat sgt dah ni..less than 2 weeks..doa sume bjalan lancar ek

lynadabesh said...

tima kasih mrs drac..hope awk pon sama...

Queen said...

semoga berjalan lancar k!...samela..nik pun tak satisfied dgn baju nikah nik...but yang penting nanti bergaya dgn confident..otomatik baju nampak santek..

Miss Shareeda said...

hehe.. my dear twin date..
nervous tak??(soalan tak wajib di jawab)..
hehehe

lynadabesh said...

queen:sungguh bernas idea queen..hehehe tp bukan bj nikah je,baju sanding pon sama..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

mis shareeda@cikgu:skang ni xnebes sgt...tp rase nye sampai waktu nnt baru nebes gle2...