01 April 2010

hand bouquet...

ehhhhhhhhhh..betul ke aku eja tuh..biaq pi la...citer bunga tangan ni memang dah lama dan berulang aku dok pikir,tengok kat blog orang,ym kaklong....plan awal nak dua jenis bunga..kekonon malam nikah mau ros kaler soft pink+putih..esok time bersanding cari la carnation putih..bila pikir2 balik buat ape membazir pada bunga yang akan layu,so akan pejam mata just guna 1 je bunga tangan....ros putih+ros pink+reben putih



tara..ini dia watak yang diceritakan..ader terselit bebrapa kuntum carnation putih



panjang kan tangkai..sbb nak taruk dalam air utk recycle majlis sanding
esok tghari
.kaklong berbulu je aku pegang macam ni..feeling cam ala2
nana era pegang bunga dia la


bunga dah makin kembang

bunga tangan masa majlis sambut menantu kekwa+2 bunga ynag aku xtau nama.rasenye bunga ni masih ade kot


depan muka ade taman..hik..hik sian my cik abe..






3 comments:

Queen said...

bunga kedua tu kalau nak cantik beli sekali pemegangnya yang macam microfon tu...nanti dia terbentuk elok je jadi bulat

Wawa Vtec said...

wah pengantin baru.....good idea on the hand bouquet :)

lynadabesh said...

QUEEN:MCM MANE EK MENDE TUH??

WAWA:TQ SUDI SINGGAH