07 May 2010

patut ke cakap mcm tu??

si kepoh :"cukup ke sorang je anak"

dia:"ishk,mana ckp..anak mak 11,tak kan saye 1 je"

si kepoh:baka tak baik ni...hihihihi!!!


kisag baru sekejap td!!ape perasaan DIA yg di keji di depan sedara mara ketika menghadiri kematian salah seorg saudara..makcik,kot ye pon awak nak gurau ini bukan masanye...lagi satu kata2 awak tuh sangat la menghiris perasaan si DIA..jatuh air muka si DIA depan sedara mara...jaga la adab sopan sikit..jangan sedap mulut je...

doakan lah pada si DIA supaya beroleh cahaya mata lagi..berdoa lah utk si mati supaya rohnye tenang..bukan topik ini di jadikan gurauan..

kalo kena pada saya...rasenye ade yang kene sembur ngn spray cili..biar buta mata si makcik kepoh...






2 comments:

Queen said...

sabar jela..

lynadabesh said...

tu la queen..kt yg xde ank pon terasa kan...