28 September 2009

minah rendang daging+kek buah nekwan

masa:6.32am
tarikh:21/09/09
hari:isnin(2 syawal 2009)

uweekkk wek..wekk.....berakhirnya satu debaran...yeayyy..aku dapat anak sedara baru..umppp wanginye bau baby....excited sgt mase abg long call dlm kul 6.30am++..mamai2 baru tersedar dr tido....abglong ckp kaklong dah bersalin tp xtau boy@girl..dlm kul 8.30am dia call lg...yahooo 5x..dpt baby girl..syukur doa ju makbul..dah dpt sepasang anak buah..misarah bt anuar...



siap mms gambo lagi...


maisarah beberapa jam pas lahir...



rindunyer kat sarah..kat habib jugak..mama rindu kamu...habib aka abg long sayang sgt ngn adik dia..pantang ade peluang msti dia cium la,pegang pipi la,tangan la...sayang btl kat adik dia..lg pon mmg habib nak sgt adik pompuan...ape je gaya aku buat kat adik dia,mesti dia tiru....kalo aku cubut,dia cubit la...bukan pelan2,sampai merah2 pipi minah kecik tuh...yela abglong dia kan kecik lagi...

nasib dia sayang kat adik,xde jeles2...kalo org sakat nak amik adik dia mmg dia ngamuk....siap tye lg kalo org dtg tgk adik "mommy,org tu nak amik adik ke nak pinjam je"..


mata beso cam mata abang long dia gak..

ramainyer penonton...

rindu kat anak2 sedara aku...



habib si budak busuk suka wat muka nakal


2 comments:

Muhammad faiz mahayudin said...

Emhh.. hok Budok Pidauh tu menyebok jer kahkah.. bukannyer tau mende.. hehe

lynadabesh said...

dia mmg tukang sibuk.......suh dukung anak sedara pon takut