16 October 2009

ni aku nak sambung lg pasal td!!!

13.kek kawin+cupcake hantaran
pon xtempah lg,aku nak kek 2 tingkat....ni aku tempah kat jerantut je...
cupcake pon xtau lg nak tempah ngn sape.....ade sesape yg nak sponsor????

14.kerongsang lip lap
wajib ade ke??kedah masuk skali dlm pakej bj n andaman...nnt aku nak tye kak diana n kak arfa!!!

15.photographer
yang ni msk dlm pakej makeup n pelamin dr diana gallery..


16.souvenier
nak kena cari paper bag...bunga telor alhamdullilah dah setel..cuma nak kena beli tuppareware nak isi agar2...jajan2 & gula2 akan di beli kemudian..

17.pengapit saye...
calon dah ade..jgn si nad ni kansel sudah..

18.color tema baju family
msh dlm perbincangan..rasenye xbeli baju boria...cuma tema je sama..
kalo nak boria harus aku kena sponsor!!!!larik jejauh

***pikir lagi..ade ape2 aku sambung lagi




No comments: