16 October 2009

weh..biar bebenor...

rase cam dah x senang nak duduk bila tgk ticker kat atas..ade dlm 4 bln ++ nak menuju destinasi....kejapnyer...

1.hantaran + gubahan aku...
x complete lg..ade 90% xsiap...byk tuh...kaklong cpt la abis pantang,aku dah rase cam semak otak ni

2.langsir bilik je ok
xtempah lg..xpotong lg....kena balik kg gak bln depan!!!!

3.sound system+kompang
tgh roger2 member adik..paeh,send me ur qout!!!give me the best and cheap price...hahahaha

4.baju nikah(pelamin+andaman+bj sanding+bj sandang da setel.tgu nak bayo je lg)
yg ni mg xnak tempah awl2...tp memandangkan aku cuma nak wat nj kurung biasa rsnye da ngam kalo nak tempah

5.cadar + karpet
da byk kali survey parkson n jj sbn tp xde pon kaler putih bersih..smua nyer krim ngn coklat!!!
mmg harus cr kat kl gak...karpet pon nak kena p nilai 3 smla ni..

7.tudung+kasut
kasut sewa je kot..tp tudung mmg nak kena cr gak ni...

8.anak cucu borang+chek-up
satu hape xwat lg...wei,mayb bln 1 br nak setel...(tangguh jgn xtangguh)

9.kad kawen
design da ade..cam nak wat design lain la pulok..tgk pd designer,kalo dia on aku yahooo!!!..
kos nak print lg..bajet wat 800-1000 utk 2 pihak...

10.makanan tetamu+meja pengantin
aku lgsg xpenah nak petik pasal ni kan..sbb ni smua my mum n daddy yg setelkan...
sbbnyer...mayb mak n pakngah ade nak support gak kot...hahahahahahaha

11.khemah + meja mkn beradap
skali lg aku serahkan pd mak n pakngah...tp bln depan nak kena booking dah ni....

12.spa menyepa
out of list..kalo aku ada duit xtau la..biar aku sental sendiri lulur kat badan aku...agak2 xsmpi aku mtk tlg cik yuyu sental kan.....best gak!!


***baru pas ckp ngn paeh pasal dj+pa sys+kompang..wewewewe

2 comments:

gal wrote said...

susah gak nk kwen ye.. :)))) cne ni kak lyna?? nk tunang pun semak gak otak kn?? ape lg kwen! wow!!!

lynadabesh said...

tu la gurl....tunang ari tuh pon semak,kawin lg la...tp kawin mmg leceh la..nak2 part borang ngn ujian hiv..malasnyer....yg xtahan lg tang kua duit...huh,habis smua tmpt nak korek..