03 December 2009

new idea for kad kawen....

tgh jalan2 kat blog org terjumpe satu blog ni...dia wat kak kawin yg sgt la budget tp sgt la kiut...series mmg berkenan..kredit to tuan punye blog dayu



cantikkan..simple tp sweet...yg penting sgt la budget
nak tau detail baca sini ok!!!





saye mmg adore ngn yang ini..maybe color riben tuh...
sumber:dayu


to my lil'bro plz..plz..plz... change da new one..hehehe..."dik,angah kalo bole jimat,hingga titisan akhir nak jimat!!!"

2 comments:

Dayu said...

hehehehe
tak sangka ada lagi yg berkenan ngan kad budget tu
upload la, ta kesah pun
sama2 share kan
kad buat sendiri ni mmg boleh jimat
tapi mmg penat
kalau nak buat, kena buat dr skrg
tapi kalau ada bantuan tenaga takpe

kertas tau kan nak carik mana

ada satu lagi DIY kad nak upload, tp tak sempat2

lynadabesh said...

dayu..tq dayu..tgh berusha keras nak wat ni...cpt2 la upload yg satu lg tu