24 June 2011

perubahan

stress kalo aku pikir pasal perubahan...dulu sebelum preggy berat 70-75..mase mengandung berat aku statik..means sebenarnye berat aku turun..apa idi sebabkan ada makhluk kesyanagn dalam perut tak nampak la kekurusan itu...ujung2 bersalin pon berat aku stil sama..range 73-75..1month after delivered aku cek timbang berat turun  64kg..bagi aku mmg byk perbezaan yg turun almost 11kg!!!!memang mase terase perut aku leper,muka cengkung,badan ringan,b jatuh kekeke....cik abe betul-betul suke le..sbb dia xpenah tengok aku sekurus tu .eh mase mula2 kenal pon memang tu berat aku..tapi selepas luka czer dah ok,humaira kuat ngempeng dan aku wat ebm selere aku memang melampau ko...nasi wajib sepinggan penuh,air masak at least 3 liter,pas makn nasi wajib ade biskut cicah milo...so mendapat la badan aku pon naik sedikt demi sikit...

last aku timbang 21 jun berat aku 70.4kg....uwaaaaa mcm mana mau ramping semela..dah rase double chain,perut bergegar...tangan ade muscle...anak baru 6bulan...aku fully bf tapi tak membantu sebab aku melahap memang tahap macam takde esok bagimu..

masa ni humaira sebulan


latest.humaira 6 bulan



not:susah la kontrol diri..even dah tak lunch kat opis..tp malam makan tak tambah memang tak ketat la perut...


No comments: