24 June 2011

mummycare liza @ http://juallampinmoden.blogspot.com

ok.saye jual cloth diape(CD)..eh kaklong saye yang jual sy tumpang2 jual...stat dari preggy memang niat nak fully cd sbb utama penjimatan, no chemical dan save environment..beli ngn kaklong skit2 sampai la aku bersalin...skang koleksi aku 30 tambah tolak yg dah kecik..cd yang plg mahal stakat ni yang aku ade brand bamboolite ai2.

serius aku tak payah pikir pasal nak beli dd lg.kepala senang tak sakit..pakai cd ni ibarat kt pakai kan baju baby hari.mesti basuhkan..tp di sebabkan dah ade banyak stok n mencukupi utk rolling saya basuh cd ni setiap 2/3 hari sekali...jimat letrik,jimat sabun,jimat air sebab xperlu basuh hari(itu kalo stok dah banyak)..aku suka pakaikan cd sebab aku tak payah pikir nak pakaikan anak aku seluar/sentot..sebab cd2 tu dah cantik berkaler-kaler.pendek kata sesapa mau cd tapi rase cd tu mahal jom join kutu dengan saye....@ kaklong saye add mummycare liza di facebook..dan sebarang pertanyaan akan di jawab pantas..tapi pm/sms la

humaira 5bulan mandimanda di wetworld shahalam..cd carrot tanpa insert......comelkan






No comments: