21 July 2011

sayu mendayu tangisan

jumaat last week,papa kena ot.so bila pap ot,humaira pon ot kat umah mummy...sbb hantar dan amik humaira papa punye duty..hehehee..biase kul 6 pm humaira dah sampai umah.10 jam tak jumpe mama mesti mintak upah kan.

tapi jumaat tu humaira dan papa sampai kul 7.40 malam..lewat 1 jam 40 min.mummy slalu bgtau humaira kalo dah kul 6 tu mesti dah tolak2 ebm dalam botol.kalo tido pon dengar suare papa ke bunyi moto papa ke mesti terjaga sendiri...punye la rindu nak gombeng.

so balik pada citer,papa sampai je umah buka je pintu keta ,dari dalam umah mama denga suae budak kecik menangis..mendayu-dayu...aduhai sedih betul hati mama.mama tahu humaira dah terlalu gian nak gombeng.
mama amik je humaira takde senyum main-main cam slalu terus humaira tangkap 'betik emas' mama.sampai ke pagi esok humaira tido tak bangun...

papa cakap humaira nangis lama.dah la jammed sikit,sian jugak kat papa.mesti rase stress kan.masa humaira tido mama tengok airmata humaira ade lagi dekat pipi...aduh sian nyer anak mama ni.


Add caption

4 comments:

yanie anuar said...

ziarah n follow

lynadabesh said...

sila yanie.

adna^madhiha^ said...

comelnya humairah tidoq..

lynadabesh said...

ana..

smua baby time tdo comel..polos xde dosa kan