27 July 2011

tempat feveret

rumah yang saya sewa ni rumah double storey.siap ade divider plak tengah umah..memang tak secure la kalau ade anak kecik..nak-nak pulak yang dalam frasa meluncur nak merangkak..tengok la aksi humaira..habis lantai di isapnyer...kalau saya buat keja kat dapur memang tak senang hati.riso dia berdiri.sebab dia dah boleh berdiri sendiri.kalo tak jatuh takpe,ni kalo terlungkup ke belakang tak ke bahaya..mak slalu pesan,nyawa anak ni memang kat tangan kita(ok allah punyer kuase yer).cuai sikit pon macam-macam boleh jadi

kalo mama ilang sinilah tempat humaira tuju..dia tau mama kat dapur

cubaan untuk berdiri..muke happy sebab mama depan mata

ok berjaya berdiri..pas ni pelan-pelan humaira  panjat tebing ni.
boleh tolong mama masak kat dapur

budak kecik ni mana boleh hilang mama.
mesti tak senang hati.papa pon humaira tak layan

2 comments:

adna^madhiha^ said...

amboi dia kuat meragas dah..xlepa dah kena intai selalu..masuk ja dlm walker..kan senang

lynadabesh said...

adna,
meragas tu melasak ye.
buat masa ni tak pk nak beli walker lg...ade org ckp walker pon bahaya.tula kalo masak mmg slalu dok intai